Friday, July 4, 2008

2008/07/1 Ma Tai Stream Trekking

七一假期, 原本就計劃去剪個頭毛, 玩玩私家車

怎知來一個屎忽痕的前一晚, 給call了話要去玩澗

好啦, 天氣好, 又好耐都冇玩過, 爽快的答應了

後來我發覺Facebook裡, 那麼多行多字的句子, 我都冇睇到的, 大概知道是一個玩水團, 會是怎麼樣都唔清楚.....

訓醒一覺, 去到馬鞍山, 一行五人, 大搖大擺的就跳左落去, 逆流而上

經驗欠奉的我, 一開始冇耐就來一個表演, 無啦啦半個身就跌左落水

我自己就冇事, 但個電話就一齊陪葬, 機齡兩個月的PDA Phone, 就此濕晒, 都唔敢搞佢

唯有拆塊電出來先算啦, 裡面都好健康下, 電, sim card, memory card, 都冇濕到

至少有救得返機會先, 唔理喇, 都要繼續玩, 玩完先算, Yat借了防水給我

原來那些多字的句子, 就是請你不要將電話放入褲袋, 要不然會死好難看, 但係會水浸銀包的...

隨後決定集中精神赤腳走我路, 後冇幾耐, 五條友齊齊挖了半個西瓜, 小休一會

後有廿多三十人的大軍峰擁而上, 每個人比我來得專業, 比我來得有經驗

中段水壩後, 說路將會越難走, 約三十分鍾後, 再來一個大休

我細細個就開始便懂得通山走, 對於行石澗原來都好易上手

但對於嬉山莫嬉水的道理, 小時候亦深感明白......

英雄崖為最終點, 英雄瀑, 英雄石, 最後由山路離去

重要的是天氣非常之好, 水很清涼, 不覺熱, 但石很燙

好玩的一天, 濕水電話還用得, 好正常!

The Project Title - 馬大真英雄

No comments:

Post a Comment